AniCura Dierenartsenpraktijk Sint-Jan

Sint-Jansplein 63, 2060, Antwerpen

AniCura Dierenartsenpraktijk Sint-Jan est une clinique vétérinaire à Anvers, dédiée à offrir des soins de haute qualité à vos compagnons à quatre pattes. Notre cabinet est reconnu pour son expertise et son approche personnelle, garantissant ainsi que vous recevez toujours le meilleur pour votre animal.

Chez AniCura Sint-Jan, nous sommes passionnés par le bien-être animal et prêts à faire tout notre possible pour assurer la santé de votre animal. Nous offrons une large gamme de services, y compris la médecine vétérinaire générale, la dermatologie, la dentisterie et même la thérapie comportementale. Notre équipe de vétérinaires expérimentés est là pour s'assurer que votre compagnon reçoit tous les soins nécessaires.

Nous sommes ouverts du lundi au jeudi de 09h00 à 12h00 et de 13h00 à 18h00, ainsi que le vendredi de 09h00 à 12h00 et de 13h00 à 16h30. Les consultations se font uniquement sur rendez-vous, afin que nous puissions consacrer le temps nécessaire à chaque animal.

Situés sur la Place Sint-Jan, nous sommes faciles d'accès et toujours prêts à répondre à vos questions. Contactez-nous dès aujourd'hui pour prendre rendez-vous et garantir les meilleurs soins possibles à votre animal.

Heures d'ouverture

  • Lundi: 9h-11:30, 14h-19h
  • Mardi: 9h-11:30, 14h-19h
  • Mercredi: 9h-11:30, 14h-19h
  • Jeudi: 9h-11:30, 14h-19h
  • Vendredi: 9h-11:30, 14h-19h

AniCura Dierenartsenpraktijk Sint-Jan: Avis

4.4/5 (118 Avis)
paula weyn Publié le Google 3 weeks ago

Expérience fantastique: waren zeer tevreden van de behandeling die uitgevoerd moest worden bij onze hond Diva

Cosmo Holmes (cosmodewit) Publié le Google 4 weeks ago

Expérience fantastique: Super vriendelijk. Wij hadden een kater gevonden. We konden hier vlak voor sluit, de dag voor een lang weekend, nog terecht om de chip te laten lezen. Helaas werkte de kater niet mee dus kon er op dat moment ook geen chip worden gelezen. Gelukkig konden wij hem opvangen voor het weekend, en de week daarna terug komen voor een gezondheids check en nog een poging voor de chip. Dit keer was er een chip gevonden, en konden ze gelijk de eigenaar informeren dat hun kat terecht was. Ze hebben ons heel goed kunnen helpen, en praatte ons ook door de procedures die we konden volgen in het geval er geen eigenaar terug te vinden was. Wij zijn ze heel dankbaar!

Luke Marson Publié le Google 1 month ago

Expérience fantastique: Wonderful friendly people and the veterinarians really know their stuff. Sara is our favorite and she got to know our pets, so every time we go she knows everything about them. And her and her colleagues have always treated our cats with great care. They deserve more than 5 stars!

Ancy Schelfhout Publié le Google 1 month ago

Expérience fantastique: Altijd even vriendelijk voor jou en je dier en ervaren personeel . Heel tevreden

BELINDA Van Schil Publié le Google 1 month ago

Expérience fantastique: Vriendelijke mensen, heel nette praktijk en dit in het midden van het stad met parking recht over de deur.

Mieke Bieke Publié le Google 1 month ago

Expérience fantastique: Van onthaal tot betaling, alles goed geregeld. Worden hier elke keer goed geholpen met onze hond, superlieve en professionele dokters met duidelijke uitleg wat er gaat gebeuren en wat te verwachten.

Safiye Harmansa Publié le Google 1 month ago

Expérience fantastique: Ik neem mijn hond hierheen omdat ik me er veilig voel, en ik kan het iedereen van harte aanbevelen. Je zou je huisdier hier zeker mee naartoe moeten nemen.

Morgan Verlinden Publié le Google 2 months ago

Expérience fantastique: A wonderful team across all clinics. We have attended all 3 now and each time the staff are so helpful, friendly and calm. Particularly the Antwerp clinic; such a lovely team who remembered my dog since his surgery too. They make you feel so comfortable and well informed. So so happy to have discovered them especially having 3 dogs.

Laura VK Publié le Google 2 months ago

Expérience fantastique: Heel vriendelijk en professioneel verdergeholpen door Dierenarts Wouters. Hij beantwoordde heel geduldig al onze vragen en was bovendien erg zachtaardig met onze kat. Ook fijn dat we zo snel konden komen. Bedankt!

Saskia Denys Publié le Google 2 months ago

Expérience fantastique: Vriendelijk en zeer behulpzaam. Al jaren klant een heel goed team.

Linda Deplacie Publié le Google 2 months ago

Expérience fantastique: Het betreft een goed georganiseerde groepspraktijk met een sterke interne communicatie. Dossiers worden nauwgezet opgevolgd en afspraken kunnen snel ingepland worden, met waar mogelijk een efficiënte en snelle oplossing voor het dier.

Josine Lovecats Publié le Google 3 months ago

Expérience fantastique: Tevreden met my bezoek met Dampeling konijntje..

Nada Vakhnak Publié le Google 6 months ago

Expérience fantastique: Geweldige kliniek, het was het eerste bezoek aan de kliniek, maar het dier was rustig in de buurt van de dierenarts.

Greet Lambaerts Publié le Google 6 months ago

Expérience fantastique: Alle dierenartsen zijn zeer vriendelijk en heel erg lief met onze grote hond. Ze stellen haar én ons gerust door hun rustige en professionele aanpak !

Carla Silva Publié le Google 8 months ago

Expérience positive: I took my kitten Léu, he was very well received, nothing to complain about

Peeters Ingrid Publié le Google 8 months ago

Expérience fantastique: Prima dierenpraktijk

John Smith Publié le Google 9 months ago

Expérience fantastique: Nice clinic

Ulaş Can Atılgan Publié le Google 9 months ago

Expérience négative: We hebben deze kliniek een tijdje geleden bezocht met verschillende symptomen van onze hond. Na de eerste vraag begon de dierenarts te praten en herhaalde grotendeels dezelfde dingen. Uit respect wilde ik haar niet onderbreken. Toen ik het tweede gezondheidsprobleem van mijn hond wilde noemen, zei ze dat één consult slechts 20 minuten duurt en dat ze niet meerdere problemen tegelijk kan behandelen, en dat we een nieuwe afspraak moesten maken. Zo’n houding heb ik nog nooit meegemaakt. We hebben de rekening voor niets betaald. Ik kan deze kliniek niet aanbevelen.

Michelle Mortelmans Publié le Google 9 months ago

Expérience fantastique: Bekwame dokters voor zowel mijn hond als mijn kat, heel vriendelijk.

Diana Artavia Publié le Google 10 months ago

Expérience fantastique: Efficient service and very friendly and professional staff.

A Evy V Publié le Google 10 months ago

Expérience fantastique: Vriendelijke dierenartsen en ze geven goed advies. Ik kon snel terecht. Ze hebben onze kat gecastreerd en gechipped. Ik ga terug met kat nr 2.

Francis Mukwayanzo Publié le Google 11 months ago

Expérience fantastique: Very professional, friendly and transparent. Their human-, client-, & patient-centric approach very much stands up. The practice is an elegant, clean and safe place that’s makes waiting for your turn an opportunity to reflect and think… thank you for the good and professional care!

slavena todorova Publié le Google 1 year ago

Expérience fantastique: Heel vriendelijk en behulpzaam

Roger Van Aarle Publié le Google 1 year ago

Expérience fantastique: afspraak gemaakt voor dringend geval en gelukt!--alles vlot verlopen---ben reeds jaren klant---tevreden diereneigenaar

mona mona Publié le Google 1 year ago

Expérience fantastique: Everyone at this veterinary clinic is incredibly kind and friendly — both to humans and animals! The whole team is warm, welcoming, and always professional. You can really tell they care deeply about the well-being of our furry friends. Highly recommended!

Hilde Marien Publié le Google 1 year ago

Expérience fantastique: altijd vriendelijk voor de dieren en er wordt steeds mooi naar oplossingen gezocht door samen of met collega's te overleggen.

Rita Mihaylovskaya Publié le Google 1 year ago

Expérience fantastique: Норм

Marijke Rasschaert Publié le Google 1 year ago

Expérience fantastique: Top dierenartsen praktijk

Chris Cleiren Publié le Google 1 year ago

Expérience fantastique: Uitstekende service, zowel aan de balie als in de praktijk. Verzorgde en propere ruimten. Niet druk en men neemt voldoende tijd voor een consultatie. Centrale ligging met ondergrondse parkeergelegenheid. Wel jammer dat deze betalend is voor klanten praktijk.

duta stancu Publié le Google 1 year ago

Expérience fantastique: A pleasant experience every time I had to go with my 2 cats Aïsha & Jinx. The doctors are very nice and attentive with the animals, they are patient with them. They explain very well what we are going to do and they are very attentive with my kitties. And the lady at the reception is very nice and speaks nicely and helps you. A team of specialists with big hearts who love animals!❤️❤️

werner Publié le Google 1 year ago

Expérience fantastique: zeer tevreden over dierenarts Sofie Dumont , fijne vriendelijke en zorgzame doktoren, en de praktijk was zeer relaxt , fijn dat het er zo persoonlijk aan toe ging, ook de onthaal dame was super vriendelijk!!

Philippe & Cinderella Publié le Google 1 year ago

Expérience fantastique: Altijd snel een afspraak, altijd vriendelijk; zeker voor ons hondenkind wat niet het gemakkelijkste karakter heeft. Altijd goed advies. ✅

Nessy Cazier Publié le Google 1 year ago

Expérience positive: Ben altijd tevreden.

Ágnes Horvàth Publié le Google 1 year ago

Expérience fantastique: Quickly and friendly. Proffessionals

Love Is On The Road Publié le Google 1 year ago

Expérience fantastique: Altijd vriendelijk en behulpzaam.

Kelly Van looy Publié le Google 1 year ago

Expérience fantastique: Zowel dierenartsen als assistenten zijn super vriendelijk , behulpzaam Als je Dringende hulp nodig hebt zijn ze altyd bereid te helpen Zeker aanrader !!!!!!

Chris Vinckier Publié le Google 1 year ago

Expérience fantastique: Perfecte praktijk met een deskundig team

carl jespers Publié le Google 1 year ago

Expérience fantastique: Prima artsen wij zijn steeds tevreden.

Glenn Pennock Publié le Google 1 year ago

Expérience négative: Slechte, onmenselijke benadering. Wegblijven.

Brigit Laureys Publié le Google 1 year ago

Expérience fantastique: Vriendelijke, snelle en efficiënte hulp!

Mario Mewis Publié le Google 1 year ago

Expérience fantastique: Goede raadgevingen en vriendelijke mensen die aardig zijn voor de diertjes

Mihaela Dan Publié le Google 2 years ago

Expérience fantastique: Este un cabinet veterinar cu oameni deosebiți care stie sa comporte cu animăluțele atunci când au nevoie

Daniela Benedet Publié le Google 2 years ago

Expérience fantastique: Best veterinary in the neighborhood! All the team is very friendly, kind and professional! I recommend them to everyone!

Aischa Vermeulen Publié le Google 2 years ago

Expérience fantastique: Zeer tevreden, we worden steeds vriendelijk en warm onthaald aan het onthaal en ook de artsen staan steeds met een glimlach klaar! Ook zijn ze zeer lief en zacht voor onze diertjes!

Etienne VM Publié le Google 2 years ago

Expérience fantastique: Zeer tevreden over de dienstverlening.

Luna Hoyberghs Publié le Google 2 years ago

Expérience fantastique: Fijne en lieve dierenartsen

Nebi Guldal Publié le Google 2 years ago

Expérience fantastique: Top mensen, niks op aan te merken toppie

Stefaniia STASIUK Publié le Google 2 years ago

Expérience négative: When I went to the clinic to ask about the cost of neutering a cat, a very friendly girl said that everything was booked 3 months in advance, culturally pointing me to the door, since I don't speak Dutch.I don't understand if they are really loaded or is this banal discrimination against me as a foreigner?

Samuel Gregory Publié le Google 2 years ago

Expérience fantastique: Never had an issue going here. Always easy to book and appointment. Lovely and friendly staff who speak English for those non-native speakers

Nadia Mol Publié le Google 2 years ago

Expérience fantastique: Mijn hond gaat al 10 jaar naar deze dierenartsenpraktijk. Zeer vriendelijke en bekwame artsen. Mijn hond wil altijd snel naar binnen.

Ashley Efonye Publié le Google 2 years ago

Expérience fantastique: Helpen je op een zeer professionele manier. Staan klaar om al je vragen, groot of klein te beantwoorden en de dokter is zo vriendelijke en geduldig. Je merkt echt dat iedereen daar een grote dierenvriend is!

Iñaki Silva Muñoz Publié le Google 2 years ago

Expérience négative: Went 2 times there, never really felt like they care about the animals or what they doing, if you want a good vet who really cares about it look for Dr. Tony de Vries.

almilla yoncalik Publié le Google 2 years ago

Expérience négative: Ript u af me katten gingen voor een leucose vaccinatie en we zijn buiten met een bedrag van 200 euro terwijl ze bij een andere dierenarts de helft van de prijs vragen! Niet gaan er zijn in antwerpen veel betere plekken dan hier ! Het enige waar ze zich aan richten is het geld en niet het gezondheid van je kat!

A V Publié le Google 2 years ago

Expérience négative: Vroeger mijn vaste dierenarts toen hij nog van een lieve oude dierenarts was. Daarna kreeg ik 2x een jonge dierenarts en een eens dierenpsychologe. Die jonge kipjes wouden de hond gelijk opereren, de Psychologe schreef kalmeringspillen voor van 75euro/maand Uiteindelijk bleken 2 cortisonespuitjes DE oplossing Geef mij maar een zelfstandige dierenarts met lief en leed voor het dier. De balie assistente is PERFECT daarom 2 sterren.

Mehmet Eryörük Publié le Google 3 years ago

Expérience négative: Neemt niet op

Rabsel Ngawang Publié le Google 3 years ago

Expérience fantastique: Super tof plaats vriendelijk, good service

Cédric Vanbeveren Publié le Google 3 years ago

Expérience fantastique: Steeds vriendelijk en met een hart voor de dieren.

Sebastiano T. Publié le Google 3 years ago

Expérience fantastique: Polite and professional vet for us coming from UK and needing the worm treatment before boing back home. A bit expensive but we have no other experiences with vets in Belgium, so maybe this is normal.

EJL Publié le Google 3 years ago

Expérience fantastique: Super artsen met veel kennis en enorm behulpzaam personeel. Gemakkelijk te bereiken. Goed aanbod aan medicatie en speciale voeding.

Sheyla Barbosa Publié le Google 3 years ago

Expérience positive: Bom

Sandra Ter Heide Publié le Google 3 years ago

Expérience fantastique: Is niets te zeggen altijd top behandeling naar mijn honden

Yolande Falla Publié le Google 3 years ago

Expérience fantastique: Kind and professional vet, my dog is happy and me too,will certainly comes back!

Samantha Fannes Publié le Google 3 years ago

Expérience positive: De 3sterren zijn voor de super lieve dame achter de balie, maar als het op verzorging van het dier komt zijn er toch wel 30 betere dierenartsen, uitgerekend 1vrouwelijke dokter van +-35jaar donker bruin haar zij is ook een super vriendelijke en behulpzaam

Terry Publié le Google 3 years ago

Expérience fantastique: Ik kom hier al 16 jaar met mijn lieve knuffelkat Speedy en ben nog steeds dik tevreden van de dierenartsen hier Ik hoop dat ik met Speedy nog n hoop jaren kan blijven komen Op 26 september 2022 is speedy bijna 18 overleden De kliniek van sint Jan heeft ons zeer goed opgevangen

Natascha Scheynen Publié le Google 3 years ago

Expérience fantastique: Altijd even vriendelijk en goede dierenartsen

Catherine de Best Publié le Google 3 years ago

Expérience fantastique: Lovely people very good with my cat. Gave very good advice if you're considering bringing your pet there you should.

Sandra Sneyers Publié le Google 3 years ago

Expérience fantastique: zijn heel goed in reinigen van tanden .tip top verzorging!

Hanna Auer Publié le Google 3 years ago

Expérience fantastique: Altijd zeer vriendelijk en zeer bekwame artsen.

Frank Schelfhaut Publié le Google 4 years ago

Expérience positive: Super

Chris Petersen Publié le Google 4 years ago

Expérience fantastique: Very nice vet. We recently moved to Antwerp from the United States, so we got my dog caught up on his vaccinations and registered in Belgium.

yvonne van ryn Publié le Google 4 years ago

Expérience fantastique: Heel goede dierenartsen

生氣勃勃epicurean Publié le Google 4 years ago

Expérience fantastique: Zeer goede praktijk!

Neslisah Tuncel Publié le Google 4 years ago

Expérience fantastique: Vriendelijke personeels!

Rudi Graulus Publié le Google 4 years ago

Expérience fantastique: Goede secretaresse, opvolging en hulpvaardige dierenartsen

Hilde Byl Publié le Google 4 years ago

Expérience fantastique: Dierenkliniek St-Jan is top en een goede service en snelle beantwoorden van uw vragen. Vriendelijke mensen die er werken. Direct to the point. Super service. Top

Daniel Wynen (Danny) Publié le Google 4 years ago

Expérience positive: Tot nu toe goed

Nida Kılıç Publié le Google 4 years ago

Expérience fantastique: De dierenarts en de medewerkers zijn zeer vriendelijk. Ze behandelen de huisdieren goed en geven ook goed advies als je een vraag hebt.

Sylvie Verhaeghe Publié le Google 4 years ago

Expérience fantastique: Vriendelijk en behulpzaam en professioneel

Etienne Johan Publié le Google 4 years ago

Expérience fantastique: Zeer aardige receptioniste en dierenartsen . Zelfs onze honden voelen de liefde en zorgzaamheid dewelke deze personen uitstralen.

Floor Roesink Publié le Google 4 years ago

Expérience fantastique: Had een spoedige afspraak nodig voor mijn kitten met gezondheidsproblemen, kon diezelfde dag nog langskomen voor een consultatie. Inmiddels een weekje verder en ze is terug kerngezond dankzij het advies en de gegeven behandeling. Ze behandelde het diertje ook met zorg en liefde, en deed duidelijk haar best om de kitten die voor het eerst naar de dierenarts ging tot rust te stellen. Dit zal zeker haar vaste dierenarts worden vanaf nu.

Nico Lombarts Publié le Google 5 years ago

Expérience fantastique: Super vriendelijke vrouw en heel professioneel!

S. B. Publié le Google 5 years ago

Expérience fantastique: Goede dierenartsenpraktijk in het midden van de stad. Altijd vlot en vriendelijke service, ongeacht bij wie je terecht komt

Kim De prins Publié le Google 5 years ago

Expérience fantastique: Echt schatten van mensen achter de desk. Heel professionele, bekwame, zorgzame dierenartsen

Ann Van den Eynde Publié le Google 5 years ago

Expérience fantastique: Je wordt hier steeds goed geholpen, geen lange wachttijden en vriendelijke dokters en personeel

Sabine Van Hecke Publié le Google 5 years ago

Expérience positive: vriendelijk personeel...werkt correct...en prijslijk...praktijk verzorgd...

Ronald Verhaeghe Publié le Google 5 years ago

Expérience positive: Duur...

rita van cleemput Publié le Google 5 years ago

Expérience fantastique: Heel vriendelijke mensen de dierenarts en ook de secretaresse en ze zijn heel goed voor uw huisdieren en ze leggen ook alles goed uit als je vragen heeft heel tof daar om er eens met uw huisdier langs te gaan

Imelda De Meyer Publié le Google 5 years ago

Expérience fantastique: Heel goeie vee artsen

Jeroen Pltn Publié le Google 5 years ago

Expérience fantastique: Clear and helpful communication, decent veterinarian services.

Bjorn Dekleine Publié le Google 5 years ago

Expérience fantastique: Goede dierenarts heel vriendelijk en goed ingelicht gewoon top

Carine Bogaert Publié le Google 5 years ago

Expérience positive: Proper vriedelyk hulpzaam

maria helena Campanico Publié le Google 5 years ago

Expérience fantastique: Lots of education, professionalism, very nice

kerstin ratheiser Publié le Google 5 years ago

Expérience fantastique: Goed

Koen Meulewaeter Publié le Google 6 years ago

Expérience fantastique: Goede kennis van zaken en altijd zeer vriendelijk

jack van gucht Publié le Google 6 years ago

Expérience positive: Agréable et mise en confiance direct et ce dès l'accueil

Eva Baeyens Publié le Google 6 years ago

Expérience négative: We kregen de boodschap af te wachten met onze kat die maar bleef overgeven. De bloedresultaten waren goed en ze zou uit zichzelf wel beter worden. We hebben toch besloten om de dag erna naar het dierenziekenhuis te gaan. Deze arts kon niet geloven dat ze ons niet direct hebben doorgestuurd naar het ziekenhuis, ze vond het absurd dat we zogezegd moesten "afwachten". Ondertussen is onze kat op de leeftijd van 16 maand gestorven. We gaan hier niet meer naartoe.

nadine pieters Publié le Google 6 years ago

Expérience fantastique: Mijn hond is goed geholpen tis fijn om zo een goede dierenarts te hebben grt

Tamara Hannes Publié le Google 6 years ago

Expérience négative: Heel slecht

muriel loulou Publié le Google 6 years ago

Expérience fantastique: Tres bon docteur,

Helene Coplo Publié le Google 6 years ago

Expérience négative: Geen gevoel ..niet vriendelijk

Laissez votre avis sur AniCura Dierenartsenpraktijk Sint-Jan :

1 = Mauvais
5 = Excellent

AniCura Dierenartsenpraktijk Sint-Jan apparaît dans les listes suivantes :

D'autres vétérinaires qui pourraient vous intéresser

4.8 (165)
Dierenartsenpraktijk Van Dessel
Dierenartsenpraktijk Van Dessel

Dierenartsenpraktijk Van Dessel

Voir l'adresse et les coordonnées
Paleisstraat 26 - 2018, Antwerpen
+3232371098
4.3 (198)
Dierenartsencentrum De Merode
Dierenartsencentrum De Merode

Dierenartsencentrum De Merode

Voir l'adresse et les coordonnées
Grotesteenweg 78 - 2600, Antwerpen
+3232393175
4.7 (156)
De Dierendoktoors????????

De Dierendoktoors????????

Voir l'adresse et les coordonnées
Rietschoorvelden 287 - 2170, Antwerpen
+3236460119

Ajoutez votre entreprise à notre annuaire gratuitement

Si vous avez une clinique vétérinaire et souhaitez apparaître dans notre guide, envoyez-nous les informations de votre entreprise et vous pourrez apparaître totalement gratuitement.

Ajoutez votre profil gratuitement

Le plus grand annuaire des vétérinaires de Belgique

Trouvez les meilleurs vétérinaires près de chez vous