AniCura Dierenartsenpraktijk Sint-Jan
AniCura Dierenartsenpraktijk Sint-Jan est une clinique vétérinaire à Anvers, dédiée à offrir des soins de haute qualité à vos compagnons à quatre pattes. Notre cabinet est reconnu pour son expertise et son approche personnelle, garantissant ainsi que vous recevez toujours le meilleur pour votre animal.
Chez AniCura Sint-Jan, nous sommes passionnés par le bien-être animal et prêts à faire tout notre possible pour assurer la santé de votre animal. Nous offrons une large gamme de services, y compris la médecine vétérinaire générale, la dermatologie, la dentisterie et même la thérapie comportementale. Notre équipe de vétérinaires expérimentés est là pour s'assurer que votre compagnon reçoit tous les soins nécessaires.
Nous sommes ouverts du lundi au jeudi de 09h00 à 12h00 et de 13h00 à 18h00, ainsi que le vendredi de 09h00 à 12h00 et de 13h00 à 16h30. Les consultations se font uniquement sur rendez-vous, afin que nous puissions consacrer le temps nécessaire à chaque animal.
Situés sur la Place Sint-Jan, nous sommes faciles d'accès et toujours prêts à répondre à vos questions. Contactez-nous dès aujourd'hui pour prendre rendez-vous et garantir les meilleurs soins possibles à votre animal.
Heures d'ouverture
- Lundi: 9h-11:30, 14h-19h
- Mardi: 9h-11:30, 14h-19h
- Mercredi: 9h-11:30, 14h-19h
- Jeudi: 9h-11:30, 14h-19h
- Vendredi: 9h-11:30, 14h-19h
AniCura Dierenartsenpraktijk Sint-Jan: Avis
Expérience fantastique: waren zeer tevreden van de behandeling die uitgevoerd moest worden bij onze hond Diva
Expérience fantastique: Super vriendelijk. Wij hadden een kater gevonden. We konden hier vlak voor sluit, de dag voor een lang weekend, nog terecht om de chip te laten lezen. Helaas werkte de kater niet mee dus kon er op dat moment ook geen chip worden gelezen. Gelukkig konden wij hem opvangen voor het weekend, en de week daarna terug komen voor een gezondheids check en nog een poging voor de chip. Dit keer was er een chip gevonden, en konden ze gelijk de eigenaar informeren dat hun kat terecht was. Ze hebben ons heel goed kunnen helpen, en praatte ons ook door de procedures die we konden volgen in het geval er geen eigenaar terug te vinden was. Wij zijn ze heel dankbaar!
Expérience fantastique: Wonderful friendly people and the veterinarians really know their stuff. Sara is our favorite and she got to know our pets, so every time we go she knows everything about them. And her and her colleagues have always treated our cats with great care. They deserve more than 5 stars!
Expérience fantastique: Altijd even vriendelijk voor jou en je dier en ervaren personeel . Heel tevreden
Expérience fantastique: Vriendelijke mensen, heel nette praktijk en dit in het midden van het stad met parking recht over de deur.
Expérience fantastique: Van onthaal tot betaling, alles goed geregeld. Worden hier elke keer goed geholpen met onze hond, superlieve en professionele dokters met duidelijke uitleg wat er gaat gebeuren en wat te verwachten.
Expérience fantastique: Ik neem mijn hond hierheen omdat ik me er veilig voel, en ik kan het iedereen van harte aanbevelen. Je zou je huisdier hier zeker mee naartoe moeten nemen.
Expérience fantastique: A wonderful team across all clinics. We have attended all 3 now and each time the staff are so helpful, friendly and calm. Particularly the Antwerp clinic; such a lovely team who remembered my dog since his surgery too. They make you feel so comfortable and well informed. So so happy to have discovered them especially having 3 dogs.
Expérience fantastique: Heel vriendelijk en professioneel verdergeholpen door Dierenarts Wouters. Hij beantwoordde heel geduldig al onze vragen en was bovendien erg zachtaardig met onze kat. Ook fijn dat we zo snel konden komen. Bedankt!
Expérience fantastique: Vriendelijk en zeer behulpzaam. Al jaren klant een heel goed team.
Expérience fantastique: Het betreft een goed georganiseerde groepspraktijk met een sterke interne communicatie. Dossiers worden nauwgezet opgevolgd en afspraken kunnen snel ingepland worden, met waar mogelijk een efficiënte en snelle oplossing voor het dier.
Expérience fantastique: Tevreden met my bezoek met Dampeling konijntje..
Expérience fantastique: Geweldige kliniek, het was het eerste bezoek aan de kliniek, maar het dier was rustig in de buurt van de dierenarts.
Expérience fantastique: Alle dierenartsen zijn zeer vriendelijk en heel erg lief met onze grote hond. Ze stellen haar én ons gerust door hun rustige en professionele aanpak !
Expérience positive: I took my kitten Léu, he was very well received, nothing to complain about
Expérience fantastique: Prima dierenpraktijk
Expérience fantastique: Nice clinic
Expérience négative: We hebben deze kliniek een tijdje geleden bezocht met verschillende symptomen van onze hond. Na de eerste vraag begon de dierenarts te praten en herhaalde grotendeels dezelfde dingen. Uit respect wilde ik haar niet onderbreken. Toen ik het tweede gezondheidsprobleem van mijn hond wilde noemen, zei ze dat één consult slechts 20 minuten duurt en dat ze niet meerdere problemen tegelijk kan behandelen, en dat we een nieuwe afspraak moesten maken. Zo’n houding heb ik nog nooit meegemaakt. We hebben de rekening voor niets betaald. Ik kan deze kliniek niet aanbevelen.
Expérience fantastique: Bekwame dokters voor zowel mijn hond als mijn kat, heel vriendelijk.
Expérience fantastique: Efficient service and very friendly and professional staff.
Expérience fantastique: Vriendelijke dierenartsen en ze geven goed advies. Ik kon snel terecht. Ze hebben onze kat gecastreerd en gechipped. Ik ga terug met kat nr 2.
Expérience fantastique: Very professional, friendly and transparent. Their human-, client-, & patient-centric approach very much stands up. The practice is an elegant, clean and safe place that’s makes waiting for your turn an opportunity to reflect and think… thank you for the good and professional care!
Expérience fantastique: Heel vriendelijk en behulpzaam
Expérience fantastique: afspraak gemaakt voor dringend geval en gelukt!--alles vlot verlopen---ben reeds jaren klant---tevreden diereneigenaar
Expérience fantastique: Everyone at this veterinary clinic is incredibly kind and friendly — both to humans and animals! The whole team is warm, welcoming, and always professional. You can really tell they care deeply about the well-being of our furry friends. Highly recommended!
Expérience fantastique: altijd vriendelijk voor de dieren en er wordt steeds mooi naar oplossingen gezocht door samen of met collega's te overleggen.
Expérience fantastique: Норм
Expérience fantastique: Top dierenartsen praktijk
Expérience fantastique: Uitstekende service, zowel aan de balie als in de praktijk. Verzorgde en propere ruimten. Niet druk en men neemt voldoende tijd voor een consultatie. Centrale ligging met ondergrondse parkeergelegenheid. Wel jammer dat deze betalend is voor klanten praktijk.
Expérience fantastique: A pleasant experience every time I had to go with my 2 cats Aïsha & Jinx. The doctors are very nice and attentive with the animals, they are patient with them. They explain very well what we are going to do and they are very attentive with my kitties. And the lady at the reception is very nice and speaks nicely and helps you. A team of specialists with big hearts who love animals!❤️❤️
Expérience fantastique: zeer tevreden over dierenarts Sofie Dumont , fijne vriendelijke en zorgzame doktoren, en de praktijk was zeer relaxt , fijn dat het er zo persoonlijk aan toe ging, ook de onthaal dame was super vriendelijk!!
Expérience fantastique: Altijd snel een afspraak, altijd vriendelijk; zeker voor ons hondenkind wat niet het gemakkelijkste karakter heeft. Altijd goed advies. ✅
Expérience positive: Ben altijd tevreden.
Expérience fantastique: Quickly and friendly. Proffessionals
Expérience fantastique: Altijd vriendelijk en behulpzaam.
Expérience fantastique: Zowel dierenartsen als assistenten zijn super vriendelijk , behulpzaam Als je Dringende hulp nodig hebt zijn ze altyd bereid te helpen Zeker aanrader !!!!!!
Expérience fantastique: Perfecte praktijk met een deskundig team
Expérience fantastique: Prima artsen wij zijn steeds tevreden.
Expérience négative: Slechte, onmenselijke benadering. Wegblijven.
Expérience fantastique: Vriendelijke, snelle en efficiënte hulp!
Expérience fantastique: Goede raadgevingen en vriendelijke mensen die aardig zijn voor de diertjes
Expérience fantastique: Este un cabinet veterinar cu oameni deosebiți care stie sa comporte cu animăluțele atunci când au nevoie
Expérience fantastique: Best veterinary in the neighborhood! All the team is very friendly, kind and professional! I recommend them to everyone!
Expérience fantastique: Zeer tevreden, we worden steeds vriendelijk en warm onthaald aan het onthaal en ook de artsen staan steeds met een glimlach klaar! Ook zijn ze zeer lief en zacht voor onze diertjes!
Expérience fantastique: Zeer tevreden over de dienstverlening.
Expérience fantastique: Fijne en lieve dierenartsen
Expérience fantastique: Top mensen, niks op aan te merken toppie
Expérience négative: When I went to the clinic to ask about the cost of neutering a cat, a very friendly girl said that everything was booked 3 months in advance, culturally pointing me to the door, since I don't speak Dutch.I don't understand if they are really loaded or is this banal discrimination against me as a foreigner?
Expérience fantastique: Never had an issue going here. Always easy to book and appointment. Lovely and friendly staff who speak English for those non-native speakers
Expérience fantastique: Mijn hond gaat al 10 jaar naar deze dierenartsenpraktijk. Zeer vriendelijke en bekwame artsen. Mijn hond wil altijd snel naar binnen.
Expérience fantastique: Helpen je op een zeer professionele manier. Staan klaar om al je vragen, groot of klein te beantwoorden en de dokter is zo vriendelijke en geduldig. Je merkt echt dat iedereen daar een grote dierenvriend is!
Expérience négative: Went 2 times there, never really felt like they care about the animals or what they doing, if you want a good vet who really cares about it look for Dr. Tony de Vries.
Expérience négative: Ript u af me katten gingen voor een leucose vaccinatie en we zijn buiten met een bedrag van 200 euro terwijl ze bij een andere dierenarts de helft van de prijs vragen! Niet gaan er zijn in antwerpen veel betere plekken dan hier ! Het enige waar ze zich aan richten is het geld en niet het gezondheid van je kat!
Expérience négative: Vroeger mijn vaste dierenarts toen hij nog van een lieve oude dierenarts was. Daarna kreeg ik 2x een jonge dierenarts en een eens dierenpsychologe. Die jonge kipjes wouden de hond gelijk opereren, de Psychologe schreef kalmeringspillen voor van 75euro/maand Uiteindelijk bleken 2 cortisonespuitjes DE oplossing Geef mij maar een zelfstandige dierenarts met lief en leed voor het dier. De balie assistente is PERFECT daarom 2 sterren.
Expérience négative: Neemt niet op
Expérience fantastique: Super tof plaats vriendelijk, good service
Expérience fantastique: Steeds vriendelijk en met een hart voor de dieren.
Expérience fantastique: Polite and professional vet for us coming from UK and needing the worm treatment before boing back home. A bit expensive but we have no other experiences with vets in Belgium, so maybe this is normal.
Expérience fantastique: Super artsen met veel kennis en enorm behulpzaam personeel. Gemakkelijk te bereiken. Goed aanbod aan medicatie en speciale voeding.
Expérience positive: Bom
Expérience fantastique: Is niets te zeggen altijd top behandeling naar mijn honden
Expérience fantastique: Kind and professional vet, my dog is happy and me too,will certainly comes back!
Expérience positive: De 3sterren zijn voor de super lieve dame achter de balie, maar als het op verzorging van het dier komt zijn er toch wel 30 betere dierenartsen, uitgerekend 1vrouwelijke dokter van +-35jaar donker bruin haar zij is ook een super vriendelijke en behulpzaam
Expérience fantastique: Ik kom hier al 16 jaar met mijn lieve knuffelkat Speedy en ben nog steeds dik tevreden van de dierenartsen hier Ik hoop dat ik met Speedy nog n hoop jaren kan blijven komen Op 26 september 2022 is speedy bijna 18 overleden De kliniek van sint Jan heeft ons zeer goed opgevangen
Expérience fantastique: Altijd even vriendelijk en goede dierenartsen
Expérience fantastique: Lovely people very good with my cat. Gave very good advice if you're considering bringing your pet there you should.
Expérience fantastique: zijn heel goed in reinigen van tanden .tip top verzorging!
Expérience fantastique: Altijd zeer vriendelijk en zeer bekwame artsen.
Expérience positive: Super
Expérience fantastique: Very nice vet. We recently moved to Antwerp from the United States, so we got my dog caught up on his vaccinations and registered in Belgium.
Expérience fantastique: Heel goede dierenartsen
Expérience fantastique: Zeer goede praktijk!
Expérience fantastique: Vriendelijke personeels!
Expérience fantastique: Goede secretaresse, opvolging en hulpvaardige dierenartsen
Expérience fantastique: Dierenkliniek St-Jan is top en een goede service en snelle beantwoorden van uw vragen. Vriendelijke mensen die er werken. Direct to the point. Super service. Top
Expérience positive: Tot nu toe goed
Expérience fantastique: De dierenarts en de medewerkers zijn zeer vriendelijk. Ze behandelen de huisdieren goed en geven ook goed advies als je een vraag hebt.
Expérience fantastique: Vriendelijk en behulpzaam en professioneel
Expérience fantastique: Zeer aardige receptioniste en dierenartsen . Zelfs onze honden voelen de liefde en zorgzaamheid dewelke deze personen uitstralen.
Expérience fantastique: Had een spoedige afspraak nodig voor mijn kitten met gezondheidsproblemen, kon diezelfde dag nog langskomen voor een consultatie. Inmiddels een weekje verder en ze is terug kerngezond dankzij het advies en de gegeven behandeling. Ze behandelde het diertje ook met zorg en liefde, en deed duidelijk haar best om de kitten die voor het eerst naar de dierenarts ging tot rust te stellen. Dit zal zeker haar vaste dierenarts worden vanaf nu.
Expérience fantastique: Super vriendelijke vrouw en heel professioneel!
Expérience fantastique: Goede dierenartsenpraktijk in het midden van de stad. Altijd vlot en vriendelijke service, ongeacht bij wie je terecht komt
Expérience fantastique: Echt schatten van mensen achter de desk. Heel professionele, bekwame, zorgzame dierenartsen
Expérience fantastique: Je wordt hier steeds goed geholpen, geen lange wachttijden en vriendelijke dokters en personeel
Expérience positive: vriendelijk personeel...werkt correct...en prijslijk...praktijk verzorgd...
Expérience positive: Duur...
Expérience fantastique: Heel vriendelijke mensen de dierenarts en ook de secretaresse en ze zijn heel goed voor uw huisdieren en ze leggen ook alles goed uit als je vragen heeft heel tof daar om er eens met uw huisdier langs te gaan
Expérience fantastique: Heel goeie vee artsen
Expérience fantastique: Clear and helpful communication, decent veterinarian services.
Expérience fantastique: Goede dierenarts heel vriendelijk en goed ingelicht gewoon top
Expérience positive: Proper vriedelyk hulpzaam
Expérience fantastique: Lots of education, professionalism, very nice
Expérience fantastique: Goed
Expérience fantastique: Goede kennis van zaken en altijd zeer vriendelijk
Expérience positive: Agréable et mise en confiance direct et ce dès l'accueil
Expérience négative: We kregen de boodschap af te wachten met onze kat die maar bleef overgeven. De bloedresultaten waren goed en ze zou uit zichzelf wel beter worden. We hebben toch besloten om de dag erna naar het dierenziekenhuis te gaan. Deze arts kon niet geloven dat ze ons niet direct hebben doorgestuurd naar het ziekenhuis, ze vond het absurd dat we zogezegd moesten "afwachten". Ondertussen is onze kat op de leeftijd van 16 maand gestorven. We gaan hier niet meer naartoe.
Expérience fantastique: Mijn hond is goed geholpen tis fijn om zo een goede dierenarts te hebben grt
Expérience négative: Heel slecht
Expérience fantastique: Tres bon docteur,
Expérience négative: Geen gevoel ..niet vriendelijk
Laissez votre avis sur AniCura Dierenartsenpraktijk Sint-Jan :
AniCura Dierenartsenpraktijk Sint-Jan apparaît dans les listes suivantes :
D'autres vétérinaires qui pourraient vous intéresser
Dierenartsencentrum De Merode
De Dierendoktoors????????
Ajoutez votre entreprise à notre annuaire gratuitement
Si vous avez une clinique vétérinaire et souhaitez apparaître dans notre guide, envoyez-nous les informations de votre entreprise et vous pourrez apparaître totalement gratuitement.