AniCura Dierenartsenpraktijk Sint-Jan

Sint-Jansplein 63, 2060, Antwerpen

AniCura Dierenartsenpraktijk Sint-Jan is een eerstelijns dierenarts in Antwerpen, toegewijd aan het bieden van hoogwaardige zorg aan huisdieren. Onze praktijk staat bekend om zijn deskundigheid en persoonlijke benadering, zodat je altijd het beste voor jouw viervoeter kunt verwachten.

Bij AniCura Sint-Jan zijn we gepassioneerd over dieren en altijd bereid om een stapje extra te zetten voor hun gezondheid. Wij bieden een breed scala aan diensten, waaronder algemene diergeneeskunde, dermatologie, tandheelkunde en zelfs gedragstherapie. Ons team van ervaren dierenartsen staat klaar om ervoor te zorgen dat jouw huisdier de zorg krijgt die het verdient.

Onze openingstijden zijn van maandag tot donderdag van 09:00 tot 12:00 en van 13:00 tot 18:00, evenals vrijdag van 09:00 tot 12:00 en van 13:00 tot 16:30. Consultaties vinden uitsluitend op afspraak plaats, zodat we de nodige tijd kunnen besteden aan elk dier.

Gevestigd op het Sint-Jansplein, zijn we eenvoudig te bereiken en altijd bereid om vragen te beantwoorden. Neem vandaag nog contact met ons op om een afspraak te maken en de beste zorg voor je huisdier te garanderen.

Openingstijden

  • Maandag: 9h-11:30, 14h-19h
  • Dinsdag: 9h-11:30, 14h-19h
  • Woensdag: 9h-11:30, 14h-19h
  • Donderdag: 9h-11:30, 14h-19h
  • Vrijdag: 9h-11:30, 14h-19h

AniCura Dierenartsenpraktijk Sint-Jan: Beoordelingen

4.4/5 (118 Beoordelingen)
paula weyn Geplaatst op Google 3 weeks ago

Fantastische ervaring: waren zeer tevreden van de behandeling die uitgevoerd moest worden bij onze hond Diva

Cosmo Holmes (cosmodewit) Geplaatst op Google 4 weeks ago

Fantastische ervaring: Super vriendelijk. Wij hadden een kater gevonden. We konden hier vlak voor sluit, de dag voor een lang weekend, nog terecht om de chip te laten lezen. Helaas werkte de kater niet mee dus kon er op dat moment ook geen chip worden gelezen. Gelukkig konden wij hem opvangen voor het weekend, en de week daarna terug komen voor een gezondheids check en nog een poging voor de chip. Dit keer was er een chip gevonden, en konden ze gelijk de eigenaar informeren dat hun kat terecht was. Ze hebben ons heel goed kunnen helpen, en praatte ons ook door de procedures die we konden volgen in het geval er geen eigenaar terug te vinden was. Wij zijn ze heel dankbaar!

Luke Marson Geplaatst op Google 1 month ago

Fantastische ervaring: Wonderful friendly people and the veterinarians really know their stuff. Sara is our favorite and she got to know our pets, so every time we go she knows everything about them. And her and her colleagues have always treated our cats with great care. They deserve more than 5 stars!

Ancy Schelfhout Geplaatst op Google 1 month ago

Fantastische ervaring: Altijd even vriendelijk voor jou en je dier en ervaren personeel . Heel tevreden

BELINDA Van Schil Geplaatst op Google 1 month ago

Fantastische ervaring: Vriendelijke mensen, heel nette praktijk en dit in het midden van het stad met parking recht over de deur.

Mieke Bieke Geplaatst op Google 1 month ago

Fantastische ervaring: Van onthaal tot betaling, alles goed geregeld. Worden hier elke keer goed geholpen met onze hond, superlieve en professionele dokters met duidelijke uitleg wat er gaat gebeuren en wat te verwachten.

Safiye Harmansa Geplaatst op Google 1 month ago

Fantastische ervaring: Ik neem mijn hond hierheen omdat ik me er veilig voel, en ik kan het iedereen van harte aanbevelen. Je zou je huisdier hier zeker mee naartoe moeten nemen.

Morgan Verlinden Geplaatst op Google 2 months ago

Fantastische ervaring: A wonderful team across all clinics. We have attended all 3 now and each time the staff are so helpful, friendly and calm. Particularly the Antwerp clinic; such a lovely team who remembered my dog since his surgery too. They make you feel so comfortable and well informed. So so happy to have discovered them especially having 3 dogs.

Laura VK Geplaatst op Google 2 months ago

Fantastische ervaring: Heel vriendelijk en professioneel verdergeholpen door Dierenarts Wouters. Hij beantwoordde heel geduldig al onze vragen en was bovendien erg zachtaardig met onze kat. Ook fijn dat we zo snel konden komen. Bedankt!

Saskia Denys Geplaatst op Google 2 months ago

Fantastische ervaring: Vriendelijk en zeer behulpzaam. Al jaren klant een heel goed team.

Linda Deplacie Geplaatst op Google 2 months ago

Fantastische ervaring: Het betreft een goed georganiseerde groepspraktijk met een sterke interne communicatie. Dossiers worden nauwgezet opgevolgd en afspraken kunnen snel ingepland worden, met waar mogelijk een efficiënte en snelle oplossing voor het dier.

Josine Lovecats Geplaatst op Google 3 months ago

Fantastische ervaring: Tevreden met my bezoek met Dampeling konijntje..

Nada Vakhnak Geplaatst op Google 6 months ago

Fantastische ervaring: Geweldige kliniek, het was het eerste bezoek aan de kliniek, maar het dier was rustig in de buurt van de dierenarts.

Greet Lambaerts Geplaatst op Google 6 months ago

Fantastische ervaring: Alle dierenartsen zijn zeer vriendelijk en heel erg lief met onze grote hond. Ze stellen haar én ons gerust door hun rustige en professionele aanpak !

Carla Silva Geplaatst op Google 8 months ago

Positieve ervaring: I took my kitten Léu, he was very well received, nothing to complain about

Peeters Ingrid Geplaatst op Google 8 months ago

Fantastische ervaring: Prima dierenpraktijk

John Smith Geplaatst op Google 9 months ago

Fantastische ervaring: Nice clinic

Ulaş Can Atılgan Geplaatst op Google 9 months ago

Negatieve ervaring: We hebben deze kliniek een tijdje geleden bezocht met verschillende symptomen van onze hond. Na de eerste vraag begon de dierenarts te praten en herhaalde grotendeels dezelfde dingen. Uit respect wilde ik haar niet onderbreken. Toen ik het tweede gezondheidsprobleem van mijn hond wilde noemen, zei ze dat één consult slechts 20 minuten duurt en dat ze niet meerdere problemen tegelijk kan behandelen, en dat we een nieuwe afspraak moesten maken. Zo’n houding heb ik nog nooit meegemaakt. We hebben de rekening voor niets betaald. Ik kan deze kliniek niet aanbevelen.

Michelle Mortelmans Geplaatst op Google 9 months ago

Fantastische ervaring: Bekwame dokters voor zowel mijn hond als mijn kat, heel vriendelijk.

Diana Artavia Geplaatst op Google 10 months ago

Fantastische ervaring: Efficient service and very friendly and professional staff.

A Evy V Geplaatst op Google 10 months ago

Fantastische ervaring: Vriendelijke dierenartsen en ze geven goed advies. Ik kon snel terecht. Ze hebben onze kat gecastreerd en gechipped. Ik ga terug met kat nr 2.

Francis Mukwayanzo Geplaatst op Google 11 months ago

Fantastische ervaring: Very professional, friendly and transparent. Their human-, client-, & patient-centric approach very much stands up. The practice is an elegant, clean and safe place that’s makes waiting for your turn an opportunity to reflect and think… thank you for the good and professional care!

slavena todorova Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Heel vriendelijk en behulpzaam

Roger Van Aarle Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: afspraak gemaakt voor dringend geval en gelukt!--alles vlot verlopen---ben reeds jaren klant---tevreden diereneigenaar

mona mona Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Everyone at this veterinary clinic is incredibly kind and friendly — both to humans and animals! The whole team is warm, welcoming, and always professional. You can really tell they care deeply about the well-being of our furry friends. Highly recommended!

Hilde Marien Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: altijd vriendelijk voor de dieren en er wordt steeds mooi naar oplossingen gezocht door samen of met collega's te overleggen.

Rita Mihaylovskaya Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Норм

Marijke Rasschaert Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Top dierenartsen praktijk

Chris Cleiren Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Uitstekende service, zowel aan de balie als in de praktijk. Verzorgde en propere ruimten. Niet druk en men neemt voldoende tijd voor een consultatie. Centrale ligging met ondergrondse parkeergelegenheid. Wel jammer dat deze betalend is voor klanten praktijk.

duta stancu Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: A pleasant experience every time I had to go with my 2 cats Aïsha & Jinx. The doctors are very nice and attentive with the animals, they are patient with them. They explain very well what we are going to do and they are very attentive with my kitties. And the lady at the reception is very nice and speaks nicely and helps you. A team of specialists with big hearts who love animals!❤️❤️

werner Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: zeer tevreden over dierenarts Sofie Dumont , fijne vriendelijke en zorgzame doktoren, en de praktijk was zeer relaxt , fijn dat het er zo persoonlijk aan toe ging, ook de onthaal dame was super vriendelijk!!

Philippe & Cinderella Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Altijd snel een afspraak, altijd vriendelijk; zeker voor ons hondenkind wat niet het gemakkelijkste karakter heeft. Altijd goed advies. ✅

Nessy Cazier Geplaatst op Google 1 year ago

Positieve ervaring: Ben altijd tevreden.

Ágnes Horvàth Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Quickly and friendly. Proffessionals

Love Is On The Road Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Altijd vriendelijk en behulpzaam.

Kelly Van looy Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Zowel dierenartsen als assistenten zijn super vriendelijk , behulpzaam Als je Dringende hulp nodig hebt zijn ze altyd bereid te helpen Zeker aanrader !!!!!!

Chris Vinckier Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Perfecte praktijk met een deskundig team

carl jespers Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Prima artsen wij zijn steeds tevreden.

Glenn Pennock Geplaatst op Google 1 year ago

Negatieve ervaring: Slechte, onmenselijke benadering. Wegblijven.

Brigit Laureys Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Vriendelijke, snelle en efficiënte hulp!

Mario Mewis Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Goede raadgevingen en vriendelijke mensen die aardig zijn voor de diertjes

Mihaela Dan Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Este un cabinet veterinar cu oameni deosebiți care stie sa comporte cu animăluțele atunci când au nevoie

Daniela Benedet Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Best veterinary in the neighborhood! All the team is very friendly, kind and professional! I recommend them to everyone!

Aischa Vermeulen Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Zeer tevreden, we worden steeds vriendelijk en warm onthaald aan het onthaal en ook de artsen staan steeds met een glimlach klaar! Ook zijn ze zeer lief en zacht voor onze diertjes!

Etienne VM Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Zeer tevreden over de dienstverlening.

Luna Hoyberghs Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Fijne en lieve dierenartsen

Nebi Guldal Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Top mensen, niks op aan te merken toppie

Stefaniia STASIUK Geplaatst op Google 2 years ago

Negatieve ervaring: When I went to the clinic to ask about the cost of neutering a cat, a very friendly girl said that everything was booked 3 months in advance, culturally pointing me to the door, since I don't speak Dutch.I don't understand if they are really loaded or is this banal discrimination against me as a foreigner?

Samuel Gregory Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Never had an issue going here. Always easy to book and appointment. Lovely and friendly staff who speak English for those non-native speakers

Nadia Mol Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Mijn hond gaat al 10 jaar naar deze dierenartsenpraktijk. Zeer vriendelijke en bekwame artsen. Mijn hond wil altijd snel naar binnen.

Ashley Efonye Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Helpen je op een zeer professionele manier. Staan klaar om al je vragen, groot of klein te beantwoorden en de dokter is zo vriendelijke en geduldig. Je merkt echt dat iedereen daar een grote dierenvriend is!

Iñaki Silva Muñoz Geplaatst op Google 2 years ago

Negatieve ervaring: Went 2 times there, never really felt like they care about the animals or what they doing, if you want a good vet who really cares about it look for Dr. Tony de Vries.

almilla yoncalik Geplaatst op Google 2 years ago

Negatieve ervaring: Ript u af me katten gingen voor een leucose vaccinatie en we zijn buiten met een bedrag van 200 euro terwijl ze bij een andere dierenarts de helft van de prijs vragen! Niet gaan er zijn in antwerpen veel betere plekken dan hier ! Het enige waar ze zich aan richten is het geld en niet het gezondheid van je kat!

A V Geplaatst op Google 2 years ago

Negatieve ervaring: Vroeger mijn vaste dierenarts toen hij nog van een lieve oude dierenarts was. Daarna kreeg ik 2x een jonge dierenarts en een eens dierenpsychologe. Die jonge kipjes wouden de hond gelijk opereren, de Psychologe schreef kalmeringspillen voor van 75euro/maand Uiteindelijk bleken 2 cortisonespuitjes DE oplossing Geef mij maar een zelfstandige dierenarts met lief en leed voor het dier. De balie assistente is PERFECT daarom 2 sterren.

Mehmet Eryörük Geplaatst op Google 3 years ago

Negatieve ervaring: Neemt niet op

Rabsel Ngawang Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Super tof plaats vriendelijk, good service

Cédric Vanbeveren Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Steeds vriendelijk en met een hart voor de dieren.

Sebastiano T. Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Polite and professional vet for us coming from UK and needing the worm treatment before boing back home. A bit expensive but we have no other experiences with vets in Belgium, so maybe this is normal.

EJL Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Super artsen met veel kennis en enorm behulpzaam personeel. Gemakkelijk te bereiken. Goed aanbod aan medicatie en speciale voeding.

Sheyla Barbosa Geplaatst op Google 3 years ago

Positieve ervaring: Bom

Sandra Ter Heide Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Is niets te zeggen altijd top behandeling naar mijn honden

Yolande Falla Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Kind and professional vet, my dog is happy and me too,will certainly comes back!

Samantha Fannes Geplaatst op Google 3 years ago

Positieve ervaring: De 3sterren zijn voor de super lieve dame achter de balie, maar als het op verzorging van het dier komt zijn er toch wel 30 betere dierenartsen, uitgerekend 1vrouwelijke dokter van +-35jaar donker bruin haar zij is ook een super vriendelijke en behulpzaam

Terry Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Ik kom hier al 16 jaar met mijn lieve knuffelkat Speedy en ben nog steeds dik tevreden van de dierenartsen hier Ik hoop dat ik met Speedy nog n hoop jaren kan blijven komen Op 26 september 2022 is speedy bijna 18 overleden De kliniek van sint Jan heeft ons zeer goed opgevangen

Natascha Scheynen Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Altijd even vriendelijk en goede dierenartsen

Catherine de Best Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Lovely people very good with my cat. Gave very good advice if you're considering bringing your pet there you should.

Sandra Sneyers Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: zijn heel goed in reinigen van tanden .tip top verzorging!

Hanna Auer Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Altijd zeer vriendelijk en zeer bekwame artsen.

Frank Schelfhaut Geplaatst op Google 4 years ago

Positieve ervaring: Super

Chris Petersen Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Very nice vet. We recently moved to Antwerp from the United States, so we got my dog caught up on his vaccinations and registered in Belgium.

yvonne van ryn Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Heel goede dierenartsen

生氣勃勃epicurean Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Zeer goede praktijk!

Neslisah Tuncel Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Vriendelijke personeels!

Rudi Graulus Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Goede secretaresse, opvolging en hulpvaardige dierenartsen

Hilde Byl Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Dierenkliniek St-Jan is top en een goede service en snelle beantwoorden van uw vragen. Vriendelijke mensen die er werken. Direct to the point. Super service. Top

Daniel Wynen (Danny) Geplaatst op Google 4 years ago

Positieve ervaring: Tot nu toe goed

Nida Kılıç Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: De dierenarts en de medewerkers zijn zeer vriendelijk. Ze behandelen de huisdieren goed en geven ook goed advies als je een vraag hebt.

Sylvie Verhaeghe Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Vriendelijk en behulpzaam en professioneel

Etienne Johan Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Zeer aardige receptioniste en dierenartsen . Zelfs onze honden voelen de liefde en zorgzaamheid dewelke deze personen uitstralen.

Floor Roesink Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Had een spoedige afspraak nodig voor mijn kitten met gezondheidsproblemen, kon diezelfde dag nog langskomen voor een consultatie. Inmiddels een weekje verder en ze is terug kerngezond dankzij het advies en de gegeven behandeling. Ze behandelde het diertje ook met zorg en liefde, en deed duidelijk haar best om de kitten die voor het eerst naar de dierenarts ging tot rust te stellen. Dit zal zeker haar vaste dierenarts worden vanaf nu.

Nico Lombarts Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Super vriendelijke vrouw en heel professioneel!

S. B. Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Goede dierenartsenpraktijk in het midden van de stad. Altijd vlot en vriendelijke service, ongeacht bij wie je terecht komt

Kim De prins Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Echt schatten van mensen achter de desk. Heel professionele, bekwame, zorgzame dierenartsen

Ann Van den Eynde Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Je wordt hier steeds goed geholpen, geen lange wachttijden en vriendelijke dokters en personeel

Sabine Van Hecke Geplaatst op Google 5 years ago

Positieve ervaring: vriendelijk personeel...werkt correct...en prijslijk...praktijk verzorgd...

Ronald Verhaeghe Geplaatst op Google 5 years ago

Positieve ervaring: Duur...

rita van cleemput Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Heel vriendelijke mensen de dierenarts en ook de secretaresse en ze zijn heel goed voor uw huisdieren en ze leggen ook alles goed uit als je vragen heeft heel tof daar om er eens met uw huisdier langs te gaan

Imelda De Meyer Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Heel goeie vee artsen

Jeroen Pltn Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Clear and helpful communication, decent veterinarian services.

Bjorn Dekleine Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Goede dierenarts heel vriendelijk en goed ingelicht gewoon top

Carine Bogaert Geplaatst op Google 5 years ago

Positieve ervaring: Proper vriedelyk hulpzaam

maria helena Campanico Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Lots of education, professionalism, very nice

kerstin ratheiser Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Goed

Koen Meulewaeter Geplaatst op Google 6 years ago

Fantastische ervaring: Goede kennis van zaken en altijd zeer vriendelijk

jack van gucht Geplaatst op Google 6 years ago

Positieve ervaring: Agréable et mise en confiance direct et ce dès l'accueil

Eva Baeyens Geplaatst op Google 6 years ago

Negatieve ervaring: We kregen de boodschap af te wachten met onze kat die maar bleef overgeven. De bloedresultaten waren goed en ze zou uit zichzelf wel beter worden. We hebben toch besloten om de dag erna naar het dierenziekenhuis te gaan. Deze arts kon niet geloven dat ze ons niet direct hebben doorgestuurd naar het ziekenhuis, ze vond het absurd dat we zogezegd moesten "afwachten". Ondertussen is onze kat op de leeftijd van 16 maand gestorven. We gaan hier niet meer naartoe.

nadine pieters Geplaatst op Google 6 years ago

Fantastische ervaring: Mijn hond is goed geholpen tis fijn om zo een goede dierenarts te hebben grt

Tamara Hannes Geplaatst op Google 6 years ago

Negatieve ervaring: Heel slecht

muriel loulou Geplaatst op Google 6 years ago

Fantastische ervaring: Tres bon docteur,

Helene Coplo Geplaatst op Google 6 years ago

Negatieve ervaring: Geen gevoel ..niet vriendelijk

Laat je mening achter over AniCura Dierenartsenpraktijk Sint-Jan:

1 = Slecht
5 = Uitstekend

AniCura Dierenartsenpraktijk Sint-Jan verschijnt in de volgende vermeldingen:

Andere dierenartsen die je mogelijk interesseren

4.8 (165)
Dierenartsenpraktijk Van Dessel
Dierenartsenpraktijk Van Dessel

Dierenartsenpraktijk Van Dessel

Adres en contactgegevens bekijken
Paleisstraat 26 - 2018, Antwerpen
+3232371098
4.3 (198)
Dierenartsencentrum De Merode
Dierenartsencentrum De Merode

Dierenartsencentrum De Merode

Adres en contactgegevens bekijken
Grotesteenweg 78 - 2600, Antwerpen
+3232393175
4.7 (156)
De Dierendoktoors????????

De Dierendoktoors????????

Adres en contactgegevens bekijken
Rietschoorvelden 287 - 2170, Antwerpen
+3236460119

Voeg uw bedrijf gratis toe aan onze gids

Als u een dierenkliniek heeft en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis worden vermeld.

Voeg uw profiel gratis toe

De grootste gids van dierenartsen in België

Vind de beste dierenartsen bij jou in de buurt